EzgiBade inan bir süre sonra tek büyütmek isteyeceksin, lohusa sayılırsın hala o dönemler herkes yanında birini arıyor ben ilk 3 ay yalnız kalamamıştım mesela. Kötü bir anne olmakla alakası yok alışma sürecindesin sadece. Annen yanında daha iyi hissediyorsan gelmesine bir engelde yoksa çağır gelsin bebeğine de daha verimli olursun.