Karam Janss bende sabah ypyrm esimi gondetiym mutfaga girisiym 😂hazir olunca iyi oluyo allahtn haftasnlari ewde olmuyrz 😆 haftayada annemlere gifiym abi hala dayi ohh gel yat osman takilacm 😂😂
GmzSnn Birbilen yufkası çok farklı bacım bunun buzlukta muhafaza ediliyo yufkası çıkarımca ayırıyosun yapraklarına 🥴 ama yapılabilir neden yapılmasın yanlız chilisaus olmadan yenmez çewrende çin restorantı warsa oraya bu sausu sorabilirsin
Karam Muvahhide postu oyke actim 😂bakim diye es kaynana elti iyi bisey actigimda kimse yok 😂 muhabbet olsn diye
Janss Muvahhide 🤦🏼♀️ Hani dağınık oda vardır ama o dağınıklıkta kendi düzenini kurarsın . Topladığında her şeyi kaybeder bulamazsın .. Tam da o 🤷🏼♀️
Birbilen GmzSnn Nevşehir'de ne arasin bacım çin restoranı 😌😆 nefis yemek tariflerine baktım da denicem inşallah bi ara
GmzSnn Muvahhide inan hangi posta yazdığımıda bilmiyorum beni etiketliyolar ondan geliyon post neydi ki
Janss Karam Genelde annem yapıyor yemekleri aslında ama kadının tansiyonu çıkıyor sıcaktan . Bir de benim mutfak hep güneş alıyor . Sabahta akşamda 🤦🏼♀️
Janss GmzSnn Sana inanamıyorum .. Yeter gayrı bozulur onlar daha yapma . Bide tatile gideceksin kim yiyecek 🤦🏼♀️🤤🤤
Karam Janss gecmis olsn cnm kalk yap sende 😊rabbim kolaylik versn GmzSnn Ozge_AyazEfee kim yufka yapuyo
GmzSnn Birbilen içine tague we noedle koyarsan benzetebilirsin nefistekiler hep yan sanayi gördüm tarifleri 🥴🥴
Ozge_AyazEfee Janss eşimle azcık tartıştık. Çocuğu uyutma işini bana kitledi afedersin 🤦♀️ hergün o uyutuyordu 🙄