Lulemom ah benimde öyleydi deli olurdum 😩😩her yerim süt olurdu,bir memeyi emzirirken diğerini sağardım sonra sağdığımı içirirdim🤦🏻♀️Bu annelerin çektiği nedir ya annelerimizin hakkını ödeyemeyiz 😭😭🤲🏻Benim 4 aydan sonra geçti ama emmeyi bıraktığı için geçti büyük ihtimalle🤷🏻♀️