Bpoyraz54 Kocam covid olmuş ve ister istemez bir arada olduk bebeğim 16 aylık ateş felan yok ama bı anda inanılmaz sakinleşti sürekli uyumak istiyor hiç bişey yapmak istemiyorum canı uyurken tuhaf sesler çıkarıyor çok endişeleniyorum başına gelen oldu mu
duyguluanne Bpoyraz54 geçmiş olsun benim bebeğimde aynı şekilde birden sakinleşip uyumuştu uyandığında ateşi çıkmıştı 39.2 ye kadar çıktı düşüremedim ilaçla ya da ılık suyla hemen doktora gittik doktora benim de ateşim olduğunu söyledim hızlı test yaptı pozitiftim benden dolayı bebeğim de pozitif sayıldı bir iki gün ateş oldu calpolla düşmedi biz de iburamin zero verdik o işe yaradı üç dört gün de öksürük oldu geçti doktorlar daha kolay atlattıklarını söyledi siz de telaşlanmayın ama yine de ateş takibi önemli onu ihmal etmeyin
Goncikim Bpoyraz54 benim kocamda covit oldu ertesi gün ben oldum üçüncü günde 13 aylık bebeğim oldu.ateşi oldu 3 gün sürdü 🥺🥺
Bpoyraz54 duyguluanne çok geçmiş olsun sunan gene uyku halinde ve çok sakin kontrol ediyorum ateş yok şuan inşallah bişey olmaz
Hyena0801 15 aylık bebeğim ailecek covidiz şuan 2 gün ateş sürdü o sırada hep uyukladı ilaç veriyordum muhtemel ondandır diye düşünüyorum öncesi ishal ve kusma vardı 5 gün oldu bugün daha yeni kendine gelmeye başladı ama iştah yok 😔