Kızlar oğlum 7 gündür kaka yapmıyordu bugün çok küçük parça yaptı sertti kabız olmuş. Az önce durduk yere bi ağladı feryat figan hemen anladık kaka yapmaya çalıştığını canı yandı yavrumun yine çok küçük parça çıkarmış eşim evde değil görevde bizde yarını bekleyelim dedik. Acil doktora götürelim mi sizce şu an durumu iyi ama kakasını yapamazsa yine rahatsız olacak korkusu var. O kdr armut yedirdik zeytinyağı verdik ama yok hala parçalı yapıyor Şu an uyuyor. Ya bu kabızlık ek gıdaya yeni başlarken hep mi oluyor ne zaman geçiyor. Sürekli tekrarlayacak mı ?