9 ay önce sezaryen oldum kızlar ama o günden sonra hep gaz sıkışması oldu midemde gazlar dolanıyor çıkaramayınca göğüs altıma kaburgama kadar rahatsız ediyor kalbim daralıyor sanki sıkıntı veriyor afedersiniz gaz çıkınca rahatlıyorum. Sezaryen olup bu sorunu olan var mı?