zynpbhhg222 Nilsultan10 benim bebeğimde kabız yapmıstı hemem değiştirdim sma kullanıyorum kilo aldırımı çok iyi
agatha Ben kullanmıştım bebeğime, gayet memnundum. Gaz sancısı falan yapmadı. Kilo alımı da o dönemde iyiydi.
Merida Nilsultan10 ben internetten araştırıp almıştım. birkaç kez kullandık ucuz da bi mama değildi. doktorumuz zeka geriliği yapabildiği yönünde çalışmaların olduğunu söylemişti.