Merhaba öncelikle bende aynı şekilde uyutuyordum kızımı.. uyku eğitimi aldik bir egitmenden şuan eğitimin 5.gunundeyiz ve iyi gidiyoruz 😇 pazartesi başladık eğitime ilk 3 gün düzen olusturduk 3.gun gece uykusunda desdegi kestik. Yatır kaldır yöntemini uyguladık rutin sonrası bebeğinizi mayisik bir şekilde yatağa birakiyorsunuz ağlama oluyor illaki ama ağladığı zaman kucağa alıyorsunuz sustugu zaman yatağa birakiyorsunuz bu şekilde kızım 55 dk da uykuya daldı. Uykuya dalarken tüm destekleri bırakıyorsunuz. 2. Gün 10 dk içinde daldı bugün 3.gun hiç ağlamadan uykuya daldı😇 tabi ben eğitim için 4.ay atağının bitmesini bekledim zaten tüm eğitmenler aynı şekilde olmasını istiyor resmen şafak saydım😇 ama sonucu muazzam 🌺