Malesef ki pahalı ama ihmal edilmemeli benim komşumun cocuğu 4 yaşında rota virüsü yüzünden 1 hafta içinde vefat etti aşısı yoktu vicdan azabını düşünebiliyo musunuz o kadar etkilenmiştim ki daha hamileyken rota aşısını araştırmaya başlamıştım ve aşı zamanı geldi fiyatlara şok olduk ama dedim ki gerekirse bu ay soğan ekmek yerim ama o aşı vurulsun ihmal etmeyin hanımlar bi şekilde sıkın dişinizi