Gryffindor Kullanıyorum. Memnunum kendisi hafif sürüşü aşırı kolay. Sadece ön tentesi az daha aşağı inse çok güzel olacakmış
Leonsmom Gryffindor merhaba arabadan bende aldım fakat açamadım ay bi anlatsanız üstteki yerine basıyorum videoyu izledim ama anlamadım aşağıdaki kilit yerini acın diyor bir bulamadık
Esra-3423 Mom52115 neden resimlerde kaliteli bişeye benziyor birde ne kadara aldınız arabalar çok pahalı bütçeyi çok zorluyor 8 aydır düşünüyorum resmen 😂
Gryffindor Mom52115 Ben de geldiğinde aynı şeyi düşündüm hatta ama sürünce rahat geldi. Değişik bir araba iyi mi değil mi bilemiyorum
Mom52115 Esra-3423 2300 e aldık e bebekten. İndirimden aldık. araba güzel, kapanması iyi ancak açması sıkıntılı. Kemerleri kısa maalesef. Onun dışında konforlu araba ama kışı çıkarmaz :/
Gryffindor Leonsmom Ay ben de yapamıyorum pek eşim açıyor genelde. Biraz sağlam şekilde silkelemek gerekiyor sanırım. Yanında kilidi
Leonsmom Gryffindor dışarı çıkacaktım açamıyorum bi türlü yarısına kadar acıyorum altı açamadım keske katlamasaydım dedim. Kilidini bulamadım ki bi ☹️