Kızlar bugün ilk defa covid oldugumuzu öğrendik oglum 2 yasında. Dun gece ateşlendi 38,5 oldu ateşi gün içinde ateşi yoktu calpol veriyorum ara ara. Gün içinde eşim test yaptırdı pozitif oldugu ortaya cıktı. Benimde sırtlarım eklem yerlerim ağrıyor bide emziriyorum. Bu dönemde söyleyecek tavsiyeleriniz varmıdır. Cocuk için ilaç önerisi olur bizim için olur