gulenadam Bebeğim 2. Ve 4. Ay aşısından sonra çok kötü oldu.Tam 1 hafta ağladı durmaksızın.O ağladı ben ağladım.Çok yıprandık ilk bebek hiçbir tecrübe yok vs. 4 ay aşısından sonra yine krizlerdeyken bi tanıdık bebek görmeye geldi ve halini görünce bebeğime yarım fitil koydu.Bende ilk ondan öğrendim 😂 Uyuyamayan beslenemeyen cocuk saatlerce uyudu. Uyandıktan sonra da baya toparlamıştı.Neyin nesiydi hala düşünürüm 😁