Oğlum 1 hafta sonra 3 yaşına girecek, geniz eti var ve bademcikleri büyük, neredeyse her ay bademcik iltihabı yaşıyoruz ve nefes almakta zorlanıyor. Doktor zeka gelişimini bile etkiler bu şekilde nefes alması dedi. Ameliyat ettirmeyi düşünüyoruz. Var mı daha önce ameliyat ettiren? Zor mu bu süreç? Ben 30 haftalık hamileyim. Bebek gelmeden halletmek istiyorum. Çok yıprandım sürekli hasta olmasından, antibiyotik kullanmasından.