baltopagasii ay benim oğlum da böyle bütün yüzüne kafasına yayıldı egzama mı acaba dedim kulakları falan kupkuru oldu kabuk bağladı hatta ara ara sönüp tekrar alevleniyor yüzü doktora gittik paketli gıda tüketiyor musun dedi süt olsun diye petibör bisküvi çok yiyordum paketli hiçbir şey yeme bi de ev çok sıcaksa serin tut terlemekten de oluyo bunlar dedi ama 1 hafta oldu hala geçmedi içim gidiyo oğlumun yüzüne baktıkça 32 günlüğüz biz de