Merhaba anneler, yaklaşık 1 aydır bebeğimin bezinin değdiği bölgelerde kararma olduğunu farkettim. ilk ay dışında hep aynı bezi kullandık. Islak mendili de bıraktım uzun zamandır sadece suyla temizliyorum. Sizce neden olabilir bu kararma? Başına gelen var mı acaba?