Nasılsınız ne durumdasınız? Biz 3 ay 5 günlük olduk, düzeltilmiş 2 ay 5 günlüğüz 5800gr ,60 cme ulaştık.. Karınüstü egzersiz süremiz 4 dk uzadı başta 30 sn anca dururdu(destekli ,yastıkla), kucaktayken boynunu tutabiliyor, değişik hareketlenmeler başladı bezlerken ayaklarından destekle karnını kaldırıyor havaya🤭😅, bazen iştahsız olduğumuz günler oluyor ne meme ne mama zorla içiriyorum😞bıcır bıcır konuşmaya çalışıyor hergün farklı ses, benimle iletişimi iyi ama duygu sömürüsü yapıyor😅🤭beni görünce kucağa almam için bildiğiniz ağlıyor babasına öyle bir tepki yok dayanamayacağımı biliyor🤭😅 ellerimiz hala çoğunlukla yumruk şeklinde, ellerini izliyor ellerini sürekli ağzına götürüyor, aşırı salyamız var karın üstü durduğunda tükürüklerini silmeye yetişemiyorum☺️Böyleyiz işte.. gündüz de 45 dklık kısa uykularımız var, her gün 18.30 banyo-19.30 uykuya geçiş-02.00a kadar uyku kesintisiz😊arada besliyorum tabi. Ama gece uyandırmyorum kendisi uyanıyor hem de saat başı🥲😬😅 eee sizler ne durumdasınız anlatın sohbet edelim