Mucizemm09 Merhaba arkadaşlar Bebeğim şimdiye kadar günde en az 3-4 defa kakasını yapardı. 3 gündür hiç kakasını yapmadı şaşırdım ilk defa böyle oluyor. Normal mi acaba napmam lazım bilemedim. Herhangi bir huzursuzluğu durmamazlığı da yok.
Ozlem-59 Mucizemm09 merhaba canım mama içiyorsa zeytinyağı damlatabilirsin biraz daha bekle olmadı popoya kulak çubuğuyla uyarı yapabilirsin ama alışkanlık haline gelmesin tabi aslında doktorlar 10 güne kadar normal diyorlar ama bebeğe sıkıntı yapıyor
Mihrimahim16 Mucizemm09 popodan içeri 5 lik şırınga ile zeytinyağı sık huzursuzluğu olduğu zaman… Çok etkili oluyor
frambuaz Mucizemm09 sabah aksam bir cay kasıgı zeytınyagı verirseniz kakasını yumusatıp yapacaktır zeytinyağının hıcbır zararı yok bize doktor gunde 3 defaya kadar verin dedı
Eflin-Eda Mucizemm09 merak etme canım benim bebeğimin hep öyle 9gun yapmadigida oldu smdi 3aylik 7gune düştü 7.gun geldimi bekliyorum yapmasını doktor normal dedi 10gune kadar büyüklerimiz sütünün yaradigini fazlasını attığını söylüyor
Mucizemm09 Ozlem-59 tek anne sütü alıyor. Normalde çok yapardı doktorlar normal görsede bana normal gibi gelmedi şaşırttı beni
Angel00 Mucizemm09 benim bebeğim de anne sütü alıyor doktorum yapamazsa bir çay kaşığı ver demişti şükür hiç ihtıyacımız olmadı şimdilik bizde 3 aylığız bugün 1 kere yaptı mesela kaka sıklığımız azaldı 🙂
fgnrcp2704 Mihrimahim16 çok sakıncalı degilmi 😔 cesaret edene hayran kalıyorum valla popoya uyarı vermek tembellestirir Allah korusun o siringanin ucu poposuna zarar verebilir 😔
Kuzeyinko Mucizemm09 zorlanıyor bıtaz midesi bulanıyor sanırım ama ama 4 gün olunca artık korkmuştum ben vermiştim çevremde de cok verdim diyen vardı
Nursemommm Mucizemm09 zeytinyağı verebilirsiniz korkmayın poposunada zeytinyağı sürün ama alışkanlık haline gelmemesi için devamlı yapmayın ve saat yönune doğru karnina masaj👍
Deletedmom5455451 10 güne kadar normal genelde sizin yediğiniz birşeyler de dokunabilir takip edin huzursuzluğu yoksa sıkıntı yapmayın
Mucizemm09 Deletedmom5455451 yok aslında huzursuzluğu ama tedirgin oldum normalde günde 3-4 defa yapardı
Mucizemm09 Eflin-Eda bizimki şimdiye kadar günde 3-4 defa yaptığı için şuanki durum anormal geldi. Ozaman biraz daha bekleyeyim. Peki sen herhangi birşey yapıyor musun kakasını yapmayınca? Bekliyormusun sadece
Eflin-Eda Mucizemm09 hayır canım hiç müdahale etmiyorum bekliyorum sadece her sabah uyandığında karnına ı love you masajni yapıyorum gün içerisinde de arada yapıyorum zaten kakası yaklaştığıni anlıyorum karnında ufaktan şişlik oluşuyor ve osurugu kokmaya başlıyor hemde 2bucuk aydır tarih tutuyorum yaptı diye daha iyi oluyor hesaplama
gulenadam Mucizemm09 on güne kdr normal ama eğer huzursuzlanır ya da parça parça yaparsa sertse kabızdır . Genelde altı aydan önce kabız olmazmış bebekler. Sen poposunu zeytinyağı ile uyar deliğine biraz sür. Bi de kendin de hoşaf iç sütünden çocuğa geçsin eğer mama alıyorsa içine zeytinyağı kat
Mucizemm09 gulenadam mama almıyor tek anne sütü yinede zeytinyağı versem mi bilemedim. Poposuna sabah sürdüm zeytinyağı hâlâ tık yok. Herhangi bir huzursuzluğuda olmadı şimdiye kadar