Merhabalar anneler 17 haftalığım ve suyum geldi hekimim yüzde 80 hamilelik sonlancak dedi enfeksiyon yüksek çıktı iğne ve ilaçlarım var yüzde 10 veya 20 yaşama şansı dedi bu durumu yaşayanlar varmı 1 hafta evde yatıcaksın hiç kalkmadan dedi yatıyorum 5. Gün aksi bir durum yok şuan pazartesi tekrar gidicez bu durumu yaşayan varmı yada duyduğunuz böyle bir durum yaşayan