24 günlük bebeğim var ilk 5 gün sütüm gelmedi 6.gün çok şükür geldi tabi o güne kadar hem mama hem meme veriyordum süt gelince mamayı ara sıra vermeye başladım zaman geçtikçe göğsüm dolmamaya başladı daha doğrusu 1 gün doluyor 3. Gün yumuşacık dolmuyor. Bebeğim huzursuz uyumuyor ağlıyor mama verince direk kaka yapıyor rahatlıyor. Gaz sancısından mı huzursuz yoksa doymuyormu anlayamıyorum sütüm yetmiyor gibime geliyor tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim çok üzülüyorum bu duruma 😢