Havvakck hayır canım hic donuk degil kızım. gerçek otizmde öyle oluyor dış dünyaya kapatıyor kendini cocuklar
bizimki şöyle, ismine bakmazdı, göz teması kurmazdı, işaret parmağıyla işaret etmez, anlamlı 3 kelimesi yok gibi şeylerden dolayı bu tanı koyuldu. net otizm denilemez ama belirtileri olduğu için özel eğitimle yaşıtlarını yakalayıp otizm belirtilerini ortadan kaldırıcaz insallah