18_kuzey 1 haftalıktan el tırnaklarını kestim korktum ama korkulacak gibi değilmiş, bebekler için makas şeklinde olan tırnak makasları var ya onlar inanılmaz kolay istesen de kıstıramazsın etini falan canı hiç yanmıyo 2 dk sürmedi benim kesmem çok kolaymış hatta dedim :)