Merhaba anneler 39+5. haftada normal doğum yaptım kızım doğumda 30 sn oksijensiz kaldı 3 gün yoğun bakımda soğutma tedavisi aldı bu durumu yaşayan başka anneler var mı acaba çevremde bu durumu yaşayan kimse yok çok tedirginim ileride kızım bi sorun yaşar diye