Ipekada34 Kızlar eşleriniz 1 yaş dogum gunun de ne hediye aldı bebeğinize yani almak zorunda değil ama içinden gelerek eşleri almış olanlar vardır eşim hediye almak istiyo ama bu ne olabilir sizce ?
tostosum Ipekada34 kızımın bu yılki 2 yaş doğum gününde Afrika’da yetim çocuklara yemek verdirdik belki güzel bir fikir olur 😊
AytenMina Ipekada34 aa hiç bişe almadı hiç aklımıza gelmedi bende almadım biraz daha büyüsün aklı kesince alırz artık
Rez Ipekada34 kripto para alsın bence, bu devirde en güzel hediye ileride bebiş ne iyi yapmışsınız der 😅
Portakal Ipekada34 1 yaşında kehribar bileklik almıştı banada papatyalı bileklik almıştı. 2. Yaşında akülü araba banada çiçek almıştı 3 TE kızım davul ve gitar istedi onu alcak 😃
tostosum Ipekada34 derneğe parayı gönderiyorsunuz, ertesi gün ya da 2 sonra sofra kuruluyor daha sonra size fotoğraf ve videoları gönderiliyor 😊 ücret kişi sayısına göre değişiyor
Ipekada34 tostosum sizin yaptığınız yardım derneğine nasıl ulaşım sağlayabiliriz malüm böyle bi ortamda dolandırıcılık çok doğru yere doğru yardımı yapalım
Birkucuksayrameselesi Ipekada34 cok ilgili bir baba degildj kendisi zaten o zamanlar da da bosnma asamasindaydık sozde 3 ay sonra dogum gunu hediyesi olarak ilk adim ayakkabısi getirmisti tabi ayagina1 2 defa giydi küçük geldi. Bazi cocuklar sorumsuz babalari yuzunden hayata 1 .0 yenik baslayabiliyorlar