Naciye07 makine içinin her yerine karbonat dökün üstüne de sirke dokun limonu ikiye kesip kaşıklığa koyun bir tanede de tablet atın makineyi boş çalıştırın. Benimde başıma geldi. Özellikle limon makinenin kokusunu alıyor. Makineyi doldurup calistircagim zaman salataya limon sıkmışsam o kabukları mutlaka kasiklığa koyarım.