Streptekok 2 aylık bebegim var sac diplerinde her yerde olmasa da kabuk gibi, döküntü gibi şeyler var. Cildi de çok kuruyor sanırım napicam bilemiyorum. Haftaya dr kontrolüm var
honeysmom Streptekok konak canm her banyo oncesi zeytinyagi sur beklet yika bizimde var oyle yapiyoruz
Beken Streptekok bebek sampuani dalin kullaniyorsaniz oda konak yapiyo bilginiz olsun benim oglumdada vardi kaslarinda da vardi indolin sampuan vucut losyonu aldiim bide zeytin yagi surdum banyodan once 1 bucuk ayda gecti resmen
Eylusunannesiii Streptekok konak evet ben banyo oncesi zeytinyağı sürüp yarim saat bekleterek tersine ince uclu konak taragi ile tarardim 3 kez yaptim geçti
Yaduuu Streptekok mustela kullanmama rağmen bebeğim konak. Dr 2. Ve 3. Aylarda olur genelde dedi. Zeytinyağı ve karbonat karışımını sürüp biraz bekletiyorum ve tariyorum. Güzelce yıkıyorum sonra 😍
honeysmom Streptekok evet gördü o da mustelanın konak şampuanını önerdi bende zeytinyağı sürsem olur mı dedim olur dedi. Zararsız sadece her banyo öncesi yap hafif hafif tara dedi kendi kendine dökülcek dedi.
Beken Streptekok sizin fikriniz tabi bence deistirin ben bilmiyodum kullandim doktorum soledi bana da deistir dalin bazi bebeklere konak yapar diye indolin var isterseniz ondan alin hem vucut losyonu hem sampuani cok cabuk geciriyo mustela falan hic etki etmedi benim ogluma bide zeytin yagi surdum yikamadan önce
Elanur Streptekok Alerjik bebeklerde oluyor genelde. Sampuaninizi değiştirin mustela öneririm. Banyo sonraları da mutlaka iyi durulama yapmalısınız oda konağa sebep oluyor.