[silindi] İyi aksamlar kizlar. Oglum dun 18 ay asisi oldu.bacagi asiri derecede sisti ve cok sert. Bir yumurta kadar oldu şişlik😩igne yeride kipkirmizi. Neden boyle oldu. Ne zaman gecer. Gecmesi icin neler yapabilirim.
seydaagoktug [silindi] canım direk doktora götür hiç bekletme belki vurulduğu aşıya alerjisi olabilir
[silindi] Sizde aşı sonrası boyle bir durumla karsilastinizmi acikcasi korkuyorum hic boyle bi durum olmamiisti. Doktora mi gitmeliyim
Elanur Kızımda yaşamıştım 18.ay aşısında. Morarip şişmişti birde içten içe çok sıcaktı aşı yeri. Buz koyup çekmiştim 4-5 dk kadar. Ertesi güne inmişti şişi.
Elanur [silindi] Deneyin yarın da geçmezse ya da başka bir belirti görürseniz doktora götürürsunuz. Geçmiş olsun 😊
[silindi] Elanur cok tesekkurler. Acaba agrısı varmıdır bilemiyorumki. Hic yerinde durmuyo cok hareketli zaten.
[silindi] Elanur dün zaten evden cikmadan önce agri kesici vermistim sadece yapilirken agladi . Dunden beri huysuzlugu yok ama 10 dk da bir emmek icin geliyo yapistik resmen birbirimize