Merhaba arkadaşlar kızım 10 aylık olacak. Yaklaşık 15 gun once kızımla beraber covid gecırdık. Sükür ağır geçmedi yalnız, bır haftadır kızım hiç bir sey yemek istemiyor. Hiç yemek ayırt etmezdi. Cok mız mız ve hiç bir sey yemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Başına böyle bir şey gelen var mı? Diş ni çıkarıyor diyecegım ama bir haftada çıkmaz mı diş ya :(