Kızım 9 aylık. Aşırı hareketli bir bebek sürekli bir şey arıyor yakalamaya çalışıyor sanki hiç durmaz. Uyutmak çok sorun başka yerde asla uyumaz. Yabancı birini görünce ağlamaz kucaklarında durur. Odadan çıktığımda girdiğimde hiç ağlamaz tepki vermez sadece gülümseyince gülümser.ismini bilir göz teması var ama kucağımızda dikkatini çekecek bir şey yapınca ya da ismini söyleyince bakar. Bir de TV açık görünce ya da bir şeyle meşgulken asla duymaz.alkış gel gel hiç birini tam anlamıyla öğretemedim.yürüteci de öğrenemedi ayağa diktiğim zaman zıplama hareketi yapıyor sabit durmaz çok diktiğim zaman. Gel kelimesini öğrendi neredeyse 1 aydır çoğunlukla gelden başka bir şey demiyor.sizce şüphelenmemi gerektirecek bir durum var mı? Kızım kadar hareketli bir çocuk hiç görmedim herkes bu nasıl çocuk diyor çok üzülüyorum kafama takıyorum 🙁