Herkese merhabalar,bebeğimin babasıyla çekişmeli olarak boşanacağız,bugün davayı açtım ama 6 aylık bebeğimin velayeti için pedagog raporu istediler. Avukatım bile şaşkın çünkü bu kadar küçük bebeği pedagoğun görmesine gerek yok normalde,konuşamıyor kendini ifade edmiyor haliyle daha. Konuyla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim çok kafama takıldı