Busra2326 başta mustela kullanıyordum bebeğim pişik oldu bepanthol baby kullanmaya başladım Allah’a şükür ondan sonra hiç pişik olmadı her altını almaya azıcık sürüyorum geceleri altını alıp kremini sürüyorum sabaha kadar değiştirmiyorum ona rağmen hiç sıkıntı yaşamıyoruz