Seden Kattyperryy ben hamile oldugumu ogrendigim andan beri ani defteri tutuyorum, 3 yasina girecek hala yazıyorum :) bide bol bol videosunu cekiyorum arada kendimde konuşuyorm. Dunya hali nolur nolmaz onu ne kadar çok sevdigimi her zaman bilsin :)
theAna Kattyperryy ne gibi? fotoğraflarını çıkarıyorum albüm yaptım ilerde gösteririm anlata anlata diye. küçük fotoğrafları yapıştırıp altına açıklama yazdım.
Banaannede Kattyperryy onun adına çok güzel bi anı kutusu yaptırdım. İlk ayak izi, göbek bağı, ilk küçülen çorabı vs. Saklıyorum. İlk kesilen saçını da saklarım 😊
theAna Kattyperryy fotoğrafta ne yapıyorsa onun açıklamasını. “burada ilk kez dışarı çıkmıştık. burada ilk kez parka gitmiştik çok sevmiştin” gibi.
Elanur 1 yaşında ona özel şarkı yaptırdık çekimle birlikte. Hamileyken ultrason fotoğraflarının da olduğu bir günlük tutmuştum. Bunların dışında göbek bağını hastanede takılan bilekliklerimizi saklıyorum. Şimdi 3 yaşında günlük yazmaya başladık. O yazamıyor tabi ben yazıyorum.
1adetkub Kattyperryy bende ajanda aldım kızlarım için büyüğü 3,5 yaşında küçüğü 8 aylık büyüğün aklımızda kalan anılarını yazdık küçüğümüzün de ilklerini yazıyoruz kalın bir ajanda 5-6 sene yazarım muhtemelen onlar için de güzel anı olur dedik
Deletedmom0099 Kattyperryy hamileliğimdeki tüm ultrason fotoğraflarını hamile günlüğüne yapıştırdım, 1 yaşına kadar olan fotoğraflarını çıkartıp albüm yaptım yaklasık 200 tane hastane bileklikleri, ilk saçı, ilk kıyafetleri ve ilk ayakkabısını saklıyorum
Minnakelifim03 Kattyperryy ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri kontrollerdeki önemli zamanları anı defterine yazdim. Kalp atışını dinlediğimiz ilk gün cinsiyetini öğrendiğim ilk gün gibi birde hafta hafta vakit buldukça yazmaya çalıştım 2 3 kez de babasına yazdırdım. Bir kutu hazırladım ultrason görüntülerini doğduğunda bize takılan bileklikleri ilk emzigini ilk ayakkabısını diş buğdayı ve doğum günündeki 1 er magneti sakladım. İlk ayakkabısı ilk kıyafeti ve İlk saçından kolye yaptırmıştım onu da saklıyorum. Şuan 3 yaşında. Anı defterine çok sık olmasada yine ara ara yazoyorum doğum günlerini de yazdim. Bugun ilk defa anne dedin bugun emeklerin bugun yürüdün ilk dişin çıktı gibi önemli şeyleri yazdim. Bugune kadar olan resimlerini cikartirip sıraladım albüm yaptim hepsini bi kutu içinde topladım. Şu an ikinciye hamileyim. Ona ayrı bi defter tutup mu yapsam veya o deftere devam mı etsem karar veremedim. Sizede fikir olur bi kac satır da olsa yazın derim . 🌸