Kızlar bana bişey söyleyin şimdi ben 2 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum geçen ay cezarette kullandım emzirmem bitti hemen arkasından Qlarista kullanmaya başladım saymadım ama aşşağı yukarı 10 gündür ara kanamam vardı amw şimdi kanamam çoğaldı gecikmede 35 gün gösteriyor şimdi size sorum bu adet mi ara kanama mı eşim asker olduğu için 6 aydır görüşmüyoruz izine gelecek bugün yarın bana bi yardımcı olun