Yade012 Ardenst suda doğum tecrübesini bende çok merak ediyorum ikinci bir çocuğum olsa suda yaparım diyorum ama süreci çok merak ediyorum sancılı oluyormu çok suyun rahatlatıcı etkisini gerçekten hissediliyormu o an. Bende burda bekleyeyim belki çıkan olur yapan 😁
Eomeoni Zamanında Çok istemiş ama maddi sıkıntı nedeniyle sadece istemekten öteye geçememiştim Bazı devlet has.de bile yapıldığını duymuştum valla durunun iyiyse hiç acıma doğur gitsin
Ardenst Eomeoni zaten doğum yapıcağım hastane 10 bin istiyo fiyatlar epey artmış suda doğum için ekstra 1,500 istiyolar
Eomeoni Ardenst fiyatlar bi yerinde durmuyor ki yakıta zam geldi gene doğum yakın değilse doğuma kadar fşuatlar daha da artar bazı hastaneler fiyatı sabitlemiyor
Ardenst Yade012 benimde 2. Doğumum olucak 1.si normal ama biraz sancılı oldu o yüzden baya güzel bi doğum istiyorum 🌸 Allah herkese nasip etsin 🙏 yapan biri çıksa da rahatlasak 😂