Uykusuzhergeceeee Bebeğim 1,5 aylık arada yüzüstü yatırıyorum başını kaldırıyor ama Bacakları dümdüz duruyor normal mi? Ben kıvırsam bile düzlüyor ve yüzüstü durmayı sevmiyor ağlıyor hemen
ASL_93 Uykusuzhergeceeee daha çok küçük degil mi? Uzun mu bırakıyorsunuz yüzüstü? Kol ve karın kası için önemli tabi yüzüstü durması ama bence daha cok minik yavrunuz 5 dakikadan fazla tutmayın derim
Baakpnr- Uykusuzhergeceeee benim kızım 2,5 aylık 2 -3 dk anca duruyor o da ağlıyor sonra galiba sıkılıyorlar
tubiiik_ Uykusuzhergeceeee benim bebegim kuvezde yuzustu yatmaya alismis sirt ustu yatmak istemiyo sag sol yatiyorum yaninda ben oldugumda yuzustu yatiriyorum hemen uyuyo sirt ustu yatirinca uyumuyo fazla bunu yeni fark ettim
Uykusuzhergeceeee ASL_93 yok 5 dkk. bile durmuyor mızmızlanıyor hemen. Uyurken yüzüstü yatırıyorum arada öyle uyuyor ama uyanıkken hareket etsin diye çeviriyorum başını biraz dik tutuyor sonra hemen sıkılıyor. Bacaklarını da dümdüz yapıp yatıyor öyle
Uykusuzhergeceeee tubiiik_ uyurken yüzüstü rahat uyuyor ben yanındayken öyle yatırıyorum arada ama uyanıkken hiç sevmiyor
tubiiik_ Uykusuzhergeceeee uyurken yatiriyorsaniz oyle uyanikken zorlamayin birazdaha buyudukce zaman zaman yaparsiniz simdiki bebelee atakli anam sinirli kriz geciriyorlar
Uykusuzhergeceeee tubiiik_ uyurken hareket halinde değil ya başını döndürsün debelensin diye ama erken sanırım çık zorlamayacağım. Ay öyle sinirli ki zaten anlamadım kafa atıyor resmen bana el kadar bebe😅. Sinirli sinirli homurdanıyor
tubiiik_ Uykusuzhergeceeee benimkide beni tepikliyo daha 1 ay 15 gunluk bebe bu ne sinir anlamadim keske onun yerinde olsam