Arendenizinannesi Arkadaslar merhaba ek gıda tadımlarına gececegız. Sizce yogurdu inek sütünden mi mayalamalıyım sonra gunluk pastorilize sütten mi?, Emin olamadım sızler ne yaptınız ya da yapmayı dusunuyorsunz?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Arendenizinannesi sütü ısıtın elinizin yanmayacagi sıcaklığa geldiginde içine çırpılmış yoğurt koyun 1 kavanoza 1 yemek kaşığı kadar. Hafif ısıtılmış fırına koyun
Arendenizinannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm 1 kasıgı yogurt normal inek sutu yogurdu mu? Bır de hafıf ılıtılmıs fırında ne kadar bekletılmeli?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Arendenizinannesi evet normal yoğurt. 8 saat kadar bekleyebilirsiniz. Ben aksamdan yapiyorum sabaha kadar duruyor
Balkizimmmmm Canım bende yapıyorum bebeğime sütü ısıt biraz parmağın yansın daha sonra bı kaşık yoğurda ısıttigin sütten at biraz karıştır daha sonra ısıttigin sude dok karıştır ağzını kapat sar 5 6 saat sorna ağzını aç buzdolabına koy 2 3 saat öyle beklesin taş gibi yoğurt oluyo bence uygulamalisin canım
AyseMelek2005 Ben inek sütünden yapıyorum bildiğiniz yer varsa alın kaynatın güzelce mis gibi yoğurt yesin bebekler doktorum bana önermişti bebeğimde severek yiyor 🧿