EtiPetito EsleminAnnesiiiii35 böyle şeyin neden şartı olsun? Bana göre saçma bişey mesela ama yapmak isteyen yapar
AytenMina EsleminAnnesiiiii35 neden şart olsun ki ben yapmadım herkesin kendi tercihidir bana cok sacma geliyor
Neziha122 EsleminAnnesiiiii35 tabi ki de şart değil kendi içinden geliyor sa yaparsın mecburi diğil cnm
ElmarNarmin Bana göre gereksiz kutlamalar:Diş buğdayı, sünnet düğünü, 6ay kınası( bunu da burda duydum), 1 yaşına kadar pasta yaptırıp ayları kutlama😀
Wanderlust EsleminAnnesiiiii35 sunnet dugunlerini dahi gereksiz buluyorum kaldi ki dis bugdayi, adim simidi vs partisi sart mi demissiniz tabi ki degil bebek sizin bebeginiz neyi isterseniz onu kutlarsiniz veya kutlamazsiniz kimsenin yap/yapma demesine takilmayin☺️
tineanigra Bir şeyin şart olması için ya farz olması gerekir ya da sağlık açısından olmazsa olmaz bir şey olması lazım. Kaynatılan buğdayın ya da toplanan insanların kime ne faydası var