Dorukkusunannesi Buz de 18 ayligiz. Hic acmiyorduk yalniz, hastalikti, yemiyordu, yalnizdim evde derken video actik. Sikistikca arada yine actik, mesela gecen yatagi geldi esim kurarken yardim etmem gerrkti basta sikinti yok gibiydi ama tornavidalar matksplar vidalar elinde geziyor napalim zcslim dedik… ne yazik ki… hani boyle snlarda aciyoruz ama daha dun esimle konustum… gerekirse isimizi birakalim acmayalim dedim… cunku sonra bas edememekten korkuyorum. Tv biraz fskli grliyor… bazen aciyoruz bakmiyor tabii bu sekilde bile yanlis buluyor uzmanlar ama ben o kadara karsi degilim. Aksama kadar hic acilmiyor zaten tv bizdr. Aksam da bazen… ama tv ya da telefondan video olayinda kitleniyor ekrana… biz dunden beri acmadik bakalim. 4 5 aydir aciyorduk ama ara ara az da olsa 10 15 dk. Da olsa bir sira her gun aciyorduk yesin diye…
Gelisimi 18 aylik yaziyordum kelimelerini gayet anlamli en az 80 90 kelimesi vardi artyi da … hatta son uc bes gundur 2 kelimeli cumleler kurdu birkac tane… beni korkutan oyuncaklariyla hic ilgilenmemesi yaraticiligin korelmesi tv video sadece izleyici oluyor, tüketici oluyor… ve o renkli muzikli srylerden sonra kitaplar sikici gelck diye korkuyorum…