bisenakillisinzaten Kızım 6 aylık oldu. Uyurken hala kafasını örtüyorum ama gerek var mı? Yoksa artık örtmeyim mi
Deletedmom_41 bisenakillisinzaten 6 aylik olmus aksine surekli kafasini kapatirsan cocuk rahatsiz olur ya
Elanur bisenakillisinzaten Bu dediğiniz yenidoğan döneminde kulağının soğuk almaması için oluyor. Onda da şapka giydiriliyor. Yani ortmenize gerek yok tabi ki.
Divayorgun bisenakillisinzaten bence alıştırmayın öyle. Hastalanır hemen çok sarıp sarmalamak iyi değil.
homosapiens bisenakillisinzaten örtmeyin tabi ki ilk 2 ay örttüm örtmekten kastım şapka taktım başka bişeyle örtüyorsanız boğulur Allah korusun
2melekannesi__ bisenakillisinzaten 1.5 aylığız sadece banyodan sonra şapkasını takıyorum bir süre oda ısısı iyiyse gerek yok
bisenakillisinzaten Divayorgun zaten gündüzleri hiç örtmüyorum gece de çoğu zaman unutuyorum artık hiç örtmem