Kızım 22 aylık suan 19.500 kg 86 cm boyu var doğum kilosuda 3.850 idi. Tiroidlerinde sıkıntı vardı baya araştırıldı ama sonuç olarak dusuk oldugu genetik olabilecegi ve sorun olmayacağı söylendi.kızım 1 yaşındayken kortizon kullandı 5 gün falan o zaman kilosu normaldi ama kortizon kullandıktan sonra bianda kilo almaya başladı şimdi de aşırı kilolu bunlari yaşayan anne var Mi aranızda ?