Altaycenk Şuan bebegim 8 aylık , 1 aylıken doktor birşey surmuştu kahverengi 8 aydır hiç geçmedi , sizinki ne zaman geçti ?
Kuzeybabyy Altaycenk oğlumunda böyle doktor göbek kordonu kurumayınca gümüş nitrat sürmüştü o yüzden olabilir
Hazal8 Altaycenk bizimki 10 aylık halen var taze sürdüğü için deriye geçmiş büyük ihtimal azalır ama tamamen geçmez benim kendimde bile birazcık var ya bebeklikten kalma
Kadris2615 Ya bilmiyorum duydun mu sudocrem diye bi krem var mucize bişey her yaraya iyi geliyo istersen bi dene benim oğlumun makatında yarık vardı bu krem 2 günde kapattı benim dikişlerimide bu krem kapattı doktorun verdiği ilaçlar bi işe yaramadı pişik için almıştım sivilce lekelerine iyi geldiğini duyunca deniyim bi dedim efsane işe yaradı
Altaycenk Kadris2615 sudocrem kullanıyorum pişik için . Yok bizde yara sadece rengi kahverengi ne zamana geçegini ugrenmek istedim