Prenssmusta biz hiç tahlil yaptırmadık ama o yüzden fiyat nedir bilmiyoru,dışarıda yaptırıcam derseniz bencede kabul eder.benim abim eczacı diye menenjit aşımı kendim alıp götürdüm orda yapmıştı mesela,kendiside aşı bulundurduğu halde ,anlayışlı birisi zaten.
Ayrıca kilo alımı için diyorsanız ,bizdede bi ara öyle kilo alımı ve boy uzaması durmuştu,eğer devam ederse kaka tahlili yaptırıp ,sonrada çölyak hastalığını araştırırız demişti Fatih bey.hiç çölyak hastalığından bahsettilermi size?sonrada gerek kalmadı balık yağı takviyesi ve vitaminle ile kilo aldık,hiç tahlil yaptırmadık