Merhaba anneler . 4 ay 23 günlük bebegim var . Arada gelen bi öksürük ve yatirinca gelen hiriltisi sesi var. Bazen birazda burnu akıyor. Aile hekimine götürdüm ama en güzel ilac anne sütü bol bol emzir dedi . Ciğerlerinde bir sıkıntı görünmüyor dedi . Ateşi de 36 . Ama yine de korkuyorum . A Başına böyle bir durum gelen veyahut geçiren var mı?