Ocagın 20 si gibi 40m çıktı kanamam zaten 20 30 günlükken bitmişti. Neyse işte Şubatın 14nde damla damla kan geldi adet oluyorum zannettim snra 15nde olmadım 16snda tekrar lekelenme oldu dolu dolu degil hiç bu arada şuan halâ öyle damla damla lekelenme gibi oluyo bazen oluyo bazen olmuyo anlamadım bu noraml mi dr gitmelimiyim ? Başına gelen var mı ?