momand_dad12 Ben de hiç yapmamıştım daha önce ilk denemede tuttu o yüzden yazmak istedim. Şoktan günlük pastorize süt aldım maya olarak da Activia kullandım. Sütü kaynatmadım ısıttım sadece. Parmağını içine koyunca 6.-7. saniyede biraz yanması gerekiyo ben öyle anlıyorum. Sonra içine activiayı koyup karıştırdım. Kabı bi havlu vb ile sıkıca sardım. Fırını en düşük ısıda bi kaç dk ısıttım. Yoğurdu fırına koydum, en az 5 saat beklettim. Sonra da çıkarıp üstünü açtım oda sıcaklığına gelmesini bekledim dolaba kaldırdım. Bi kaç saat de dolapta durunca yemek için hazır :) dolapta daha çok durursa daha iyi oluyo tabi