Merhaba anneler size bir sorru sorucam benim 5 ay öncesine kadar sol yumurtaligimda 8, cm kist vardı ilaçla soğan suyuyla geçti ilk başta 1 ay doğum kontrol hapı içtim sonra başka bir ilaç Dr gittiğimde kistin sönmüş dedi ondan sonra 25 günde bir regl oluyordum duzenli olarak korunmuyorum ilişki sırasında adetim 3 gündür geçti ve meme ucum çok hasas dokunamiyirim kasıklarımda ağrı da var sizce hamilemiyim yoksa gene Allah korusun kist mi ????