ikiPrensesAnnesi20 Kizlar kızım 16 aylık ve sürekli herşeye agliyo gece bile ağlıyor istediği bişe olmasın ağlıyor yemek yediriyorum ağlıyor aklınıza gelebilecek herşeye ağlıyor neden acaba
Hll20 ikiPrensesAnnesi20 iki yaş sendromunuz hayırlı olsun. Bizde de vardı daha yeni yeni bırakıyor o huyunu. Şuanda 2,5 yasnda
ikiPrensesAnnesi20 Hll20 bi kızım daha var 1 aylık o agladimi bu da başlıyor aglamaya artık çekemiyorum bu ağlamasını