Okumayageldim Kızlar dün gece bebeğim üşüttü 9 aylık son 1 saat içinde 2 defa kustu normalde kusmazdı. Ve kokuyordu ne yapabilirim ilaç mı yoksa ıhlamur nane veya bildiğiniz iyi bir yöntem var mı daha da hastalanmaması için
TheMomm Okumayageldim Göğsüne ılık bi bez koy canim karnina kadar gelsin bide uyurken terlet istersen annem oglum üşüttüğün de öyle yapmıştı geçmişti
Neslihan-55 Okumayageldim vücudunu sıcak tutun karın kısmını özellikle su kaybı olmaması için birazcık su içirin kusunca su içirmeyin diyorlar kusunca vermeyinde suyu muz verin yada haşlanmış patates falan midesini yatıştırır kusması dışında başka biseyi yoksa ilaç vermeyin bence
Okumayageldim Neslihan-55 evet sadece kusması var şehir değiştirdik korkuyorum nasıl önlemler alabilirim diye hava değişimine
TheMomm Okumayageldim Bilemiyorum ki canım şimdi seni yanlış yönlendirmek istemem çok geçmiş olsun inşallah bi an önce atlatirsiniz