Merhaba anneler 2 aylık bebeğin var iki böbreğinde de 3 mm. Çapında taşlar var 2 gündür midesi bulanıyor öğürüyor ama kusma yok. Normalde meme veriyorum sütümle besleniyor ama emmeyince mama vermeye çalıştım onu da istemiyor midesini kaldırıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba bulantısı böbrekleriyle mi alakalı bilmiyorum 😟