Emine_krr rota aşısında bir sorun yaşamadık çok şükür,ama menenjit aşısı bir tık ateş yaptı. Öyle panik yapacak derecede değil ama yine de bi tık yükseldi,ertesi gün hiç bir şey kalmadı. Aşı yerinde şişlik sertlik oldu bi süre daha sonrasında o da geçti