Bir eğitimciyim. Ve bunun için bir eğitimci olmaya gerek yok aslında. Geçen konu açmıştım ve insanlar ne kadar öğrenmeye kapalılar gördüm.
Paramız yok alamayız çocuğu kötü anlamda etkileyen bir cümledir ve almama sebebi olarak maddiyatı düşünür. Yani çocuğa, para olduğunda her şeyi almak gerekir, mesajı verilmiş olur.
Yani paranız olduğunda her istediğini alıyor musunuz? Önemli olan parayı bu işe karıştırmamak. Bu konuda birçok uzman da aynı şeyi söylüyor.